Kara Google Serwis

Kara Google Serwis

Szukasz usług Google Penalty Recovery? Oferujemy usługi Google Penalty Recovery Services w przystępnych cenach, skontaktuj się z nami, jeśli Twoja witryna ma karę Google. Przeanalizujemy Twoją witrynę i podejmiemy najlepszą strategię działania, aby odzyskać pozycję witryny.

Czym jest kara od Google?

Kara Google ma miejsce, gdy ranking Twojej witryny ma negatywny wpływ. Istnieją dwa możliwe sposoby kary; aktualizacje algorytmów Google lub ręczne recenzje. Nieprawidłowy ranking Twojej witryny i ruchu jest oznaką kary Google.

Jak rozpoznać karę od Google?

Nikt nie jest w stanie zidentyfikować kary Google, po prostu obserwując jego witrynę. Istnieją sposoby identyfikacji kar w Twojej witrynie. Narzędzie Google dla webmasterów to jeden z najlepszych sposobów na określenie kary Google . Narzędzie jest dostępne bezpłatnie. Jest on wykorzystywany ręka w rękę podczas przeprowadzania optymalizacji i monitorowania lokalizacji.

Google Analytics to kolejny sposób śledzenia kar Google. Narzędzie jest również bezpłatne i pomaga poznać stan zdrowia Twojej witryny. Możesz także łatwo śledzić wszelkie zmiany w ruchu organicznym. Wystarczy zalogować się na swoje konto i śledzić daty utraty dużej ilości ruchu w sieci. Powinieneś także prześledzić, czy były jakieś aktualizacje Google uruchamiające podobny dzień. Jeśli zdarzy ci się znaleźć aktualizacje, istnieje możliwość, że wpłynęło to na twoją witrynę. W rezultacie musisz podjąć kroki, aby je usunąć.

Możesz również prześledzić karę poprzez wyszukiwanie nazwy domeny. Jeśli witryna nie pojawia się na górze listy, istnieje duże prawdopodobieństwo, że otrzymasz karę. Oprócz omówionych powyżej narzędzi, istnieje wiele innych narzędzi, z których można korzystać. Niektóre są bezpłatne, podczas gdy inne trzeba subskrybować, aby z nich korzystać. Dlatego bardziej wskazane jest określenie najlepszego dopasowania do Twojej aplikacji.

Rodzaje kar – ręczna

Istnieją dwa rodzaje kar które może przyznać Google.

Kara ręczna jest nakładana, gdy zespół Google ds. spamu zauważy witrynę, która nie jest zgodna z wytycznymi i warunkami wyszukiwania Google. Kara jest skierowana do tych osób, które próbują zdobyć najwyższe pozycje w rankingu, manipulując Google Metrics w określonym krótkim czasie, wykonując farming linków . To sygnalizuje wyszukiwarce, która następnie przegląda witrynę i ostatecznie przyznaje jej karę. Przeważnie cała strona jest zagrożona karą. Ale w niektórych scenariuszach kara dotyczy niektórych określonych stron.

Jeśli witryna zostanie zhakowana, Google wyda powiadomienie o ręcznym nałożeniu kary na konsolę wyszukiwania. Gdy dana witryna zostanie zhakowana, niektóre pliki zostaną przesłane do witryny, która z kolei zostanie potraktowana jako spam dla Google. Oprogramowanie jest zwykle ukryte przez przeglądających, co z kolei może być niebezpieczne zarówno dla użytkowników, jak i witryny. Po usunięciu wirusa musisz wysłać prośbę o ponowne rozpatrzenie witryny. Pacjentów należy obserwować, ponieważ kara trwa jakiś czas. Proces ponownego rozpatrzenia powinien być monitorowany w Search Console.

Kary wprowadzane ręcznie pochodzą wyłącznie ze wszystkiego, co jest bezpośrednio sprzeczne ze wskazówkami Google dla webmasterów. Są one często związane z cienkimi treściami, nienaturalnymi linkami, czystym spamem internetowym lub innymi problemami z niezgodnością.

Jeśli Twoja witryna jest objęta ręczną karą, najlepszym działaniem jest usunięcie przyczyny, usuwając ją wcześniej niż później.

Po oczyszczeniu witryny musisz przesłać prośbę o ponowne rozpatrzenie zgłoszenia. Na tym etapie Google ponownie zbada Twoją witrynę. Jeśli nie będzie innych problemów, złagodzi to karę nałożoną na Twoją witrynę.

Kara algorytmu Google

Ma to negatywny wpływ na ranking witryny w wynikach wyszukiwania ze względu na aktualizacje algorytmów wyszukiwania Google lub ręczne recenzje. Karą może być aktualizacja algorytmu produktu ubocznego. Może to być również międzynarodowa kara ze względu na techniki black-hat SEO. Wszystko, co jest sprzeczne z oczekiwaniem wytycznych Google dla webmasterów, wiąże się z ryzykiem nałożenia kary.

Oto krok, który możesz wziąć pod uwagę, aby uniknąć kar Google.

  • Nie kupuj linków. Twoje linki SEO powinny wyglądać naturalnie. Powinieneś upewnić się, że dodajesz link atrybutu „nie obserwuj” do wszelkich płatnych linków (na przykład reklam) i staraj się unikać schematów linków.
  • Nie nadużywaj słów kluczowych. W rankingu wyszukiwarek może zaszkodzić powtarzanie dokładnych słów kluczowych. Naprawdę zgadzam się, że słowa kluczowe są bardzo ważne dla SEO, ale ważniejsze jest ich właściwe wykorzystanie i to w naturalny sposób.
  • Spraw, aby treść była oryginalna i wysokiej jakości. Upewnij się, że Twoje strony internetowe wyróżniają się, są wysokiej jakości dla celów rankingowych.

Spadek rankingu w Google

Dotyczy to tylko Microsoft Advertising i Google Ads. Określa procent, w jakim Twoja reklama nie została wyświetlona z powodu złego rankingu reklamy. Niski udział w wyświetleniach wskazuje, że słowa kluczowe pasują do wyszukiwań klientów, ale reklama nie jest wyświetlana z powodu innych problemów. Może to być spowodowane:-

  • Utracony udział w wyświetleniach w sieci wyszukiwania (pozycja): procent czasu, w którym reklamy nie są wyświetlane z powodu złej pozycji w rankingu. Jest to obliczane na podstawie Twoich bitów w stosunku do bitów konkurencji i jakości Twojej reklamy.
  • Utracony udział w wyświetleniach w sieci wyszukiwania (budżet): obliczany jako czas, w którym reklamy nie były wyświetlane z powodu zbyt niskiego budżetu. Zgodnie z ustalonym uzgodnieniem metody realizacji budżetu przez kampanię, reklamy mogą być wyświetlane rano, a nasz dzienny budżet wygasa, co uniemożliwia licytowanie przez pozostały dzień.

Google może z jakiegoś powodu podjąć decyzję o ukaraniu Twojej witryny. Może to być wynikiem zastosowania metod manipulacji w celu podniesienia rankingu witryny lub podania błędnych informacji użytkownikom odwiedzającym witrynę.

Istnieją dwa rodzaje manipulacji:

  • On-site: metoda techniczna zastosowana w konfiguracji witryny
  • Of-set: metody odnoszące się do linków zwrotnych. Jest to główny czynnik wykorzystywany przez Google przy określaniu autorytetu i zaufania do danej witryny.

Wnioski końcowe

Kary Google wynikają przede wszystkim z naruszenia przepisów dotyczących rankingu Google. Unikanie błędów i trzymanie się kluczy Search Engine Optimization spowoduje, że Twoja witryna znajdzie się na szczycie tabeli rankingowej. Wzbogać swoje treści odpowiednimi słowami i korzystaj z metatagów. Zapewnij najlepszą jakość linków zwrotnych dla swojej witryny lub spróbuj zrobić trochę pasożytniczego SEO . Zawsze powinieneś unikać szybszego sposobu na dostanie się na szczyt, po prostu kupując reklamy. Po prostu wybierz organiczny sposób, aby wzbogacić swoją witrynę odpowiednią treścią.

Utwórz odpowiednie linki w tekście linku. Tekst kliknij tutaj zazwyczaj nie ma żadnej wartości w wyszukiwarkach. Korzystaj z linków opisowych podczas łączenia słów kluczowych. Odgrywają one nie tylko dużą rolę w strategiach rankingowych, ale także poprawiają czytelność dla odwiedzających witrynę.